Intrebari Frecvente:
IDS_Model_Purchase_Sms_Online_INVALID_RESPONSE_BODY


Mesajul IDS_Model_Purchase_Sms_Online_INVALID_RESPONSE_BODY apare atunci cand raspunsul pe care confirmURL il furnizeaza catre mobilPay nu este formulat corect.
Raspunsul poate fi vizualizat accesand sectiunea de detalii ale unei comenzi, apoi TAB-ul Istoric comunicare comerciant", si trebuie sa fie de forma:


<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
<crc error_type=”1|2” error_code=”{numeric}”>{message}</crc>


(2 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Nume Complet:
Email:
Comentarii:
Verificarea CAPTCHA 
 
Va rugam sa introduceti textul pe care il vedeti in imagine din casuta de mai jos. Acest lucru este necesar pentru a preveni inregistrarile si completarile automate de formulare.

Help Desk Software by Kayako suport.mobilpay.ro/index.php?