Intrebari Frecvente:
Stari posibile pentru platile prin card

Noua – tranzactia a fost initiata, dar clientul nu a completat datele, urmate de apasarea butonului Plateste (in primul sau al doilea pas).Nu s-a facut o procesare efectiva, avem de-a face doar cu o intentie de plata nedusa la bun sfarsit

Deschisa – tranzactia a fost efectuata, banii sunt rezervati pe card. Se asteapta finalizarea tranzactiei/capturarea banilor

Confirmata – tranzactia a fost efectuata, banii au fost transferati de pe card si intra in procesul de decontare. Comerciantul a livrat produsul/serviciul

Platita – tranzactia a fost efectuata, banii au fost transferati de pe card, dar nu s-a putut finaliza comunicarea la nivelul comerciantului. Este o problema tehnica ce trebuie rezolvata de catre departamentul de programare al comerciantului impreuna cu suportul tehnic al mobilPay (ATENTIE! Pentru metoda link2pay nu este vorba de o problema tehnica)

Anulata – tranzactia a fost finalizata prin ridicarea blocarii sumei. Nu are loc transfer bancar.

Respinsa – tranzactia a fost respinsa de banca emitenta a cardului. In unele cazuri motivul este afisat in detaliile comenzii, in alte cazuri banca nu furnizeaza informatii cu privire la respingere. Clientul poate si e incurajat sa contacteze banca.

In verificare – tranzactia asteapta rezultatul analizei antifrauda. (banii au fost retrasi din contul clientului)

In asteptare - tranzactia asteapta rezultatul analizei antifrauda. (banii sunt doar bolcati pe contul clientului

Creditata – banii se intorc pe cardul clientului fie in urma unei actiuni de creditare/refund.

Frauda – tranzactia a fost identificata ca fiind frauduloasa sau suspecta de frauda.

Eroare – a fost identificata o eroare in comunicarea cu banca emitenta a cardului. Tranzactia nu a putut fi finalizata, banii raman pe card

Intrerupta - tranzactia nu a fost finalizata de catre client. Procesul de autentificare 3D Secure a fost intrerupt

CBK initiat – a fost initiat chargeback si se asteapta furnizarea documentelor privind livrarea produsului/serviciului de catre comerciant

CBK in asteptare se asteapta rezultatul disputei

CBK pierdut – in urma finalizarii disputei cu privire la comanda in cauza, comerciantul a pierdut, iar banii aferenti tranzactiei sunt retrasi de catre mobilpay din transferurile viitoare.

 

 

(19 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Nume Complet:
Email:
Comentarii:
Verificarea CAPTCHA 
 
Va rugam sa introduceti textul pe care il vedeti in imagine din casuta de mai jos. Acest lucru este necesar pentru a preveni inregistrarile si completarile automate de formulare.

Help Desk Software by Kayako suport.mobilpay.ro/index.php?