Intrebari Frecvente: Implementare
Semnificatia codurilor de eroare la plata prin card

Orice actiune efectuata la nivelul cardului platitorului poate sa esueze sau sa reuseasca. 

Codul de eroare asociat actiunii (parametrul action) ne spune daca aceasta a reusit sau nu. Codurile de eroare au urmatoarea semnificatie:

0   - actiunea a fost acceptata
16 - cardul prezinta un risk (ex. card furat) 17 - numarul cardului este incorect
18 - card blocat
19 - cardul este expirat
20 - fonduri insuficiente
21 - numar CVV2 incorect
22 - banca emitenta nu a putut fi contactata; este posibil sa fie o eroare temporara de comunicatie intre banca procesatoare si banca emitenta a cardului
32 - suma este incorecta
33 - moneda este incorecta
34 - tranzactia nu este permisa (cardul nu poate fi folosit online)
35 - tranzactia a fost respinsa; nu sunt oferite informatii suplimentare pe marginea motivatiei
36 - tranzactia a fost respinsa de filtrele antifrauda
37 - tranzactia a fost respinsa (incalcare a legii)
38 - tranzactia a fost respinsa; nu sunt oferite informatii suplimentare pe marginea motivatiei
39 - tranzactia a fost respinsa; autentificare 3D Secure esuata
48 - cerere invalida
49 - nu se poate pre-autoriza decat o tranzactie noua
50 - nu se poate autoriza decat o tranzactie noua
51 - nu se poate anula decat o tranzactie preautorizata
52 - nu se poate postautoriza decat o tranzactie preautorizata
53 - nu se poate credita decat o tranzactie finalizata
54 - suma de creditare este mai mica decat suma tranzactiei autorizate sau post-autorizate
55 - suma tranzactiei de post-autorizare este mai mare decat suma pre-autorizata
56 - cerere duplicata
99 - eroare generala
(115 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Help Desk Software by Kayako suport.mobilpay.ro/index.php?